قوانین و مقررات وب سایت سیر تا پیاز بورسی

1- حریم خصوصی الف) کلیه اطلاعات ثبت نامی توسط کاربر اعم ازشماره تماس و سایر مشخصات که در وب سایت سیر تا پیاز بورسی ذخیره می گردد کاملا محرمانه بوده و صاحب وب سایت موظف به حفظ حریم خصوصی افراد می باشد. ب) کلیه تراکنش های مالی توسط درگاه های مجاز صورت می گیرد و صاحب وب سایت موظف به دریافت مجوز و ارائه سرویس ذر این درگاه ها می باشد. 2- پشتیبانی الف) زمان انجام امور پشتیبانی از شنبه تا چهار شنبه به غیر از تعطیلات رسمی از ساعت 9 الی 13 و از ساعت 16 الی 20 می باشد. ب) دوستان عزیز جهت انجام امور پشتیبانی شما می توانید در واتس آپ به شماره 09333007571 پیام ارسال کنید یا در صورت نیاز به مکالمه تلفنی می توانید با شماره ذکر شده تماس حاصل فرمائید. 3- نحوه تحویل کالا یا خدمات 1-3- آموزش الف) کلیه آموزشها به صورت آنلاین بوده و قابلیت مشاهده توسط مرورگر را خواهند داشت. ب) در صورت اعلام توسط سازنده جهت ارسال آموزشها در قالب سی دی ، دی و دی، کارت حافظه یا ... در هنگام خرید اطلاعات پستی توسط کاربر دریافت خواهد شد و ارسال توسط پست صورت خواهد گرفت. 2-3- تحلیل ها و سایر امکانات وب سایت الف) کلیه امکانات وب سایت به نحوی پیاده سازی و برنامه نویسی شده اند تا در مرورگرهای گوشی های موبایل و سیستم های کامپیوتری قابل استفاده باشند. 4- مدت زمان تحویل الف) بعد از خرید اشتراک توسط کاربران کلیه آموزشهای تصویری و امکانات وب سایت به صورت خودکار برای کاربران فعال شده و همراهان گرامی می توانند از این آموزشها و امکانات از طریق مرورگر خود استفاده کنند. ب) در صورت نیاز به ارسال مرسوله از طریق پست، بعد از انجام خرید در صورتی که در فاکتور خرید ارسال از طریق پست ذکر شده باشد، بخش پشتیبانی و صاحب وب سایت موظف است تا 5 روز کاری (بدون احتساب روزهای تعطیل) اقدام به ثبت مرسوله جهت ارسال توسط پست و دریافت کد رهگیری مرسوله نماید، کد رهگیری دریافت شده از اداره پست در بخش پنل کاربری قابل مشاهده خواهد بود. 5- روند مرجوعی کالا و فسخ خدمات الف) در صورتی که کالای ارسال شده توسط پست یا به هر دلیلی قبل از تحویل به مشتری دچار آسیب شود، بخش پشتیبانی و صاحب وب سایت موظف به ارسال مرسوله جدید بدون دریافت هزینه جدید از کاربر می باشد، لازم به ذکر است این روند فقط در 2 مورد امکان پذیر است و در صورت تکرار خرابی مبلغ بیمه حاصل از ارسال توسط پست از مشتری دریافت می گردد. ب) در صورتی که ارسال مرسوله از طریق پست صورت گیرد و مرسوله دریافتی با آنچه اعلام شده در فهرست مطالب توسط صاحب اثر متفاوت باشد، بخش پشتیبانی یا صاحب وب سایت در صورت درخواست مشتری موظف به استرداد مبلغ دریافتی از مشتری به وی می باشد، این روند به صورت کارت به کارت صورت می پذیرد، لازم به ذکر است مبلغ استردادی فقط به نام و نام خانوادگی شخص ثبت نام کننده در وب سایت واریز خواهد شد. ج) در صورتی که وب سایت نتواند به هر دلیلی خدمات آنلاین خود را ارائه دهد، بخش پشتیبانی یا صاحب وب سایت موظف به استرداد مبلغ اشتراک کاربرانی می باشد که دارای اشتراک فعال در آن زمان می باشند و سایر مبالغ خرید که توسط پست مرسوله مربوطه ارسال گردیده یا اشتراک استفاده از امکانات وب سایت اعم از ربات تحلیلگر وب سرویس و ... که دارای اعتبار فعال نیستند، قابل استرداد نمی باشند. ه) کلیه روند استرداد در فسخ یا عدم ارائه سرویس که در موارد فوق ذکر گردید به صورت کارت به کارت صورت می گیرد و لازم به ذکر است مبلغ استردادی فقط به نام و نام خانوادگی شخص ثبت نام کننده در وب سایت واریز خواهد شد. 6- خدمات پس از فروش الف) بخش پشتیبانی و صاحب وب سایت موظف به رفع خطاهای موجود در وب سایت می باشند. ب) در صورتی که به هر نحوی ایرادی در ارائه آموزشها یا ارائه خدمات توسط وب سایت توسط مشتریان گزارش داده شود، بخش پشتیبانی موظف به رفع ایراد ذکر شده در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد. 7- رعایت حق تکثیر و انتشار الف) حق تکثیر و انتشار آموزشها و امکانات وب سایت برای صاحب وب سایت محفوظ می باشد لذا کلیه کاربران گرامی موظف هستند تا حق تکثیر و انتشار آموزشها را رعایت و از دادن نام کاربری و پسورد خود به دیگران جهت استفاده از امکانات وب سایت خودداری کنند. 8- کاربران موظف به رعایت قوانین حاکم بر کشور می باشند، و در صورت نقض قوانین یا بی احترامی و یا فحاشی به نظام حاکم یا سایر اعضای وب سایت اعم از بخش پشتیبانی ، کارشناسان و ... کاربر مذکور از ادامه فعالیت در وب سایت باز خواهد ماند و در صورت خرید اشتراک مبلغی بازگشت داده نخواهد شد.